سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                                زنگ ها کی به صدا در می آیند ؟

 

همه ساله با فرا رسیدن روزهای پایانی سال ، بین کارمندان دولت بویژه در استانها زمزمه پرداخت پاداشهای پایان سال به اوج خود میرسد. متاسفانه تاکنون به جزء عیدی مبلغ دیگری به کارمندان، حداقل در شهرستانها پرداخت نشده است . هراز گاهی خبرهایی از پرداخت مزایابین کارمندان برخی از دستگاههای اجرایی استان درست یا غلط به گوش می رسد و ما خوشحال می شویم که دیگر این بار نوبت اداره ماست وقتی از امور مالی پیگیری می کنیم می گویند متنظر تلفن خزانه استان هستیم و نمیدانیم که زنگ ها کی به صدا در می آیند .

جناب دکتر نوبخت ریاست محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، آیا همکاران شما و کارمندان نهادمحترم ریاست جمهوری و سایر ارگانها که در پایتخت فعالیت می کنند نیز هنوز منتظر صدای تلفن خزانه هستند یا خیر؟ ما که دیگر خسته شده ایم از این همه انتظار، شما را نمی دانم . راستی جناب دکتر نکند خزانه دار استان ما به دلیل اینکه شما خزانه او را پر نکرده اید تلفن خود را از سیم کشیده تا شرمنده این همه کارمند در دم عید نباشد.

اگر اینطور است لطف و محبت کنید با همان صدای آرام و ملایم همیشگی خود اعلام کنید (البته صادقانه) که همه کارمندان سراسر کشور حتی.......، به جز حقوق اسفندماه و عیدی پایان سال ،‌مزایای دیگری دریافت نکرده اند . دیگر ما نیز اینقدر انتظار نکشیم و با خانواده های خودمان صادقانه صحبت کنیم که امسال از خرید، مسافرت خبری نیست البته مسافرت نه به خارج کشور ،بلکه به دیار اجدادیمون که هر چند شبیه کشورهای خارجی نیست ولی درآنجا محبت ، صداقت و راستگویی حرف اول و آخر را می زند ، چیزی که مسئولین کشور ما این روزها بیش از پیش به آن نیازمند هستند.آقای دکتر در ضمن اگر زنگ ها به صدا در بیایند نیز دیگر فایده و ثمر ندارد چرا که ما امسال شرمنده عزیزترین کسان زندگیمان شدیم و تا عید سال دیگر کی زنده است کی مرده ؟؟...

 






تاریخ : سه شنبه 93/12/26 | 11:44 صبح | نویسنده : اصغر مناف زاده | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • وب میوه ها
  • وب دختر تهرونی
  • وب دو دی ال
  • وب وب آنلاین