سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرلیست !

 

یکی از ایرادات وارد بر نحوه ی فعالیت احزاب و گروه های سیاسی در کشور این است که معمولا این احزاب و گروه های سیاسی در ایام خاصی از جمله انتخابات خود را نمایان می سازند و بعد از پایان یافتن و فروکش کردن تب و تاب انتخابات، کرکره ی فعالیت سیاسی خود را پائین آورده و در لاک خود تا انتخابات بعدی فرو می روند. این روزها که دوباره تب و تاب انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان داغ شده، احزاب و گروه های سیاسی از خواب های سیاسی خود بیدار شده اند. بطوریکه تیتر همه ی روزنامه ها و سایت های خبری پر شده از مطالب و گزارش های متنوع و مختلف انتخاباتی.

یکی از این خبرهای داغ انتخاباتی ، اجماع برای قرار گرفتن یک فرد خاص در سرلیست آن حزب یا گروه سیاسی می باشد که برای انتخاب آن فرد خاصی این روزها اصلاح طلبان ، اعتدال گرایان ، اصول گرایان،جبهه پایداری و دیگر گروه های سیاسی مشغول برگزاری جلسات ، سمینارها و همایش ها هستند تا بتوانند لیست موردنظر خود را با انتخاب سرلیست، نهایی کنند . این دوستان طوری سرمست انجام این فرایند شده اند که انگار فراموش کرده اند که کشور در این ایام نیز نیازمند فعالیت و حرکت می باشد. مگر نه اینکه هدف نهایی از حضور در صحنه و انتخابات خدمت به همه اقشار مردم می باشد ؟ ولی به واقع طوری احساس می شود که دوستان صرفا به دنبال منافع حزبی خود هستند و به هر نحوی می خواهند به آن برسند. در حالی که کشور باید بر روی مسایل مهم اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی که هم اکنون در همه آنها با چالش جدی مواجه است، تمرکز کند. متاسفانه سیاسی کاری در کشور طوری مسری شده که همه ی مسایل مورد اشاره تحت شعاع آن قرار گرفته است . هنوز دوستان که اکثریت آنها درشرایط کنونی مسئولیت اجرایی و سیاستگذاری دارند ، به دنبال تعیین سرلیست حزب خود از این استان به استان دیگر سفر می کنند و اهمیتی به این نوع مسایل نمی دهند چون به دنبال منافع خود و حزب خود می باشند نه منافع ملی و مردم.

اگر اغراق نباشد سیاستگذاری و اجرا در کشور به طور کلی در طول برگزاری انتخابات همواره تعطیل بوده و همانند سالهای گذشته باید تاوان این اهمال کاری ها را مردم بپردازند. چرا که در سرلیست احزاب و گروه های سیاسی جایی برای مردم نیست.

 






تاریخ : دوشنبه 94/10/14 | 9:33 عصر | نویسنده : اصغر مناف زاده | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • وب میوه ها
  • وب دختر تهرونی
  • وب دو دی ال
  • وب وب آنلاین