سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 


وبلاگ به سوی فردا یکساله شد

دقیقاً روز 93/8/26 سال گذشته بود که به سفارش و  پیشنهاد دوستان دلسوز و به جهت اینکه محدودیت  های در چاپ یادداشت هایم در روزنامه ها و هفته نامه های استانی برایم بوجود آمده بود  وبلاگ  به سوی فردا را راه اندازی و کلیه مطالب و مقالات خو د را در حوزه های مختلف فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و گاها سیاسی در آنجا بدون هیچگو نه محدودیتی منتشر کرده و می کنم. بطوریکه ظرف این مدت به کمک شما خوانندگان عزیز و دوست داشتنی که همواره مشوق بنده بوده اید تاکنون تعداد 200 مورد یادداشت و  مقاله در موضوعات مختلف در این محیط مجازی بارگذاری گردیده و اگر فرصتی باشد قطعاً این فعالیت   ادامه خواهد داشت تا شاید بتوانم دین خود را به کشور عزیرم ادا نمایم .علی ایحال سالروز تولد وبلاگ به سوی  فر دا ر ا مغتنم شمرده موارد ذیل  جهت یاد آوری خدمت دوستان ، نویسندگان و خوانندگان وبلاگ پارسی بلاگ  تقدیم میگردد ، با شد که مقبول  و کارساز بیافتد .

1-از جناب مهندس سید محمد رضا فخری مدیر محترم پارسی بلاگ  تقدیم و تشکر می نمایم که چنین فضایی را جهت ارائه دیدگاههای نویسندگان و علاقه مندان به قلم بوجود آورده اند تا آنها بتوانند به راحتی نظرات کارشناسی و همچنین احساسات پاک خود را بیان کنند تا مورد استفاده علاقمندان قرار گیرد وهمچنین روزنه ای باشد  برا ی پیشرفت  فر هنگی ، اجتماعی، اقتصادی و  سیاسی کشور

2-دوستانی که به عنوان دبیران مجله پارسی نامه، برای داوری یادداشت ها انتخاب شده اند آنطورکه باید و شاید در انتخاب مطالب همت و دقت لازم را ندارند. البته طوری تصور نگردد که در همه موارد اینطور می باشد. خیر اتفاقا انها تلاش و فعالیت لازم را در گزینش مطالب دارند. طوری که تا کنون از 200 یادداشت بنده 15 مورد توسط همین دبیران محترم انتخاب و در مجله پارسی نامه منتشر شده است .به نظر می آید اگر کمی دقت ازسوی دبیران پارسی نامه بکارگرفته میشد،  می توانست بیشتر از این 15 مورد باشد. چرا که از ده یادداشت وبلاگم که ظرف این دو ماه منتشرگردیده ، توسط سایت خبری تحلیلی الف انتخاب و در ان سایت چاپ شده و لی متاسفانه توسط دبیران مجله پارسی نامه ، انتخاب نشده اند .همه ی ده مورد به نوعی ساخته و پرداخته ی  واقعیت های جامعه بوده و از جای کپی برداری نیز نشده بودند که می توانست در مجله پارسی نامه نیز منتشر گردند ولی این مهم اتفاق نیافتاد. امیدواریم دبیران محترم در این مورد دقت لازم را داشته باشند تا حقی از کسی ضایع نگردد  .

3-در ضوابط وقوانین پارسی یار روی این جمله (خودداری از هر گونه سوء استفاده از این مکان برای تخریب افراد حقیقی و حقوقی و تولید ودامن زدن به شایعات) تاکید شده است. اما علیرغم این شفارشات انظباطی بازهم شاهد هستیم که تعدادی از وبلاگ نو یسان به شدت بر خی از چهره های سیاسی گذشته را که انصافا در حق این مرز و بوم تلاش و فداکاری کرده اند، تخریب می کنند که به نظر حرکت پسندیده و خوبی نمی آید . نکته جالب اینکه کلیه ی مطالب انها نیز بدون هیچکونه محدودیتی در مجله پارسی نامه  انتخاب ومنتشر میشود که خطری است برای انسجام ملی کشور، چرا که کشور در حال حاضر بیش از هر زمان دیگر نیازمند به انسجام و وحدت ملی می باشد و بهتر است از این فضای بوجود امده در این راستا بهر ه برداری گردد .این بدان معنی نیست که انتقاد صورت نگیرد. خیر چرا که انتقاد با تخر یب کاملا متفاوت است اگر انتقاد با راهکار همراه باشد قطعا کارساز خواهد بود. اینکه فلان شخص زمانی براساس مقتضیات جامعه مطلبی را گفته  و در  حال حاضر براساس شر ایط  وزمان  جامعه نظری دیگری دارد، نباید مو رد تخریب قرار گیرد تنها به دلیل اینکه با منافع گروه خاصی مخالف است. مطمئنن با تخریب و هجمه به جریان سیاسی خاص ، جامعه روی آرامش اجتماعی را به خود نخواهد دید. پس بیائید انتقاد کنیم انهم انتقاد سازنده به همراه دلایل منطقی ،مستحکم و راهکارهای علمی در جهت بهبود وضعیت مو جود کشور .

 







تاریخ : دوشنبه 94/8/25 | 11:49 عصر | نویسنده : اصغر مناف زاده | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • وب میوه ها
  • وب دختر تهرونی
  • وب دو دی ال
  • وب وب آنلاین