سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نشریه ای که زمینه ساز موفقیت شد

     با خبر شدیم این هفته پانصدمین شماره نشریه اردبیل فردا منتشر می گردد که زمینه ساز موفقیت اینجانب شده است. بر خود وظیفه می دانم با این یادداشت مختصر اما هر چند ساده، از مدیر مسئول و دست اندر کاران آن نشریه تشکر و قدردانی نمایم.

     بنده تا یکسال قبل نه ارتباطی با نشریات محلی وسراسری داشتم و نه در خصوص مسایل مختلف مقاله یا یادداشتی می نوشتم. تا اینکه یک روز بطور تصادفی مطلبی با عنوان استخدام نیروی لیسانس به عنوان نگهبان و سرایدار در سایت یکی از دانشگاههای معتبر استان دیدم و با توجه به سابقه کاری خود در خصوص بازار کار و مشاهده تحقیر شأن و جایگاه فارغ التحصیلان دانشگاهی، شروع به نوشتن مطلبی با عنوان «مدرک دانشگاهی همتراز با مدرک دیپلم» کردم و با توجه به اینکه هیچگونه آشنایی با نحوه ارتباط و ارسال مطالب به نشریات استانی نداشتم، مقاله ی نوشته شده را تنها به مدیر کل خودم ارجاع دادم تا حتی المقدور او در جریان امور قرار گیرد. یک روز موضوع آگهی استخدام دانشگاه و یادداشت خود را با مسئول روابط عمومی محل کارم در میان گذاشتم. ایشان عنوان کردند مطلب نوشته شده حیف است که در نشریات محلی و سراسری چاپ نگردد و در این راستا نشریه ی را معرفی کردند و گفتند که مدیر مسئول آن فردی صاحب ذوق و هنر می باشد و بدون هیچگونه چشم داشتی قطعاً مطلب را چاپ خواهند کرد. 

     اینجانب طی مذاکره تلفنی با مدیر مسئول نشریه مذبور، مقاله نوشته شده را به آدرس نشریه ایمیل کردم و چون اولین بار بود که مقاله برای نشریات محلی می نوشتم و در چنین فضای رسانه ای قرار می گرفتم، خیلی امیدوار به چاپ یادداشتم در نشریه نبودم چون مسئول روابط عمومی، محل کارم قبل از نشریه ی مورد نظر، با چندین نشریه صحبت کرده بودند که همگی آنها جهت نشر آن درخواست هزینه کرده بودند، بعد از گذشت چند روز از طرف مدیر مسئول نشریه مورد بحث، یک نسخه از نشریه ی مزبور برایم ارسال شد. در کمال ناباوری دیدم که یادداشتم با کمی تغییر در عنوان با تیتر بزرگ در صفحه اول نشریه چاپ شده است. این لحظه شاید بتوان گفت یکی از مهمترین لحظات زندگیم بود چرا که زمینه ساز موفقیت من در زمینه نوشتن مقاله برای نشریات محلی و سراسری گردید. بطوریکه تا کنون بیش از 100 یادادشت در حوزه های مختلف برای نشریات استانی وسراسری نوشته ام و اکثریت آن نیز در نشریات مورد بحث چاپ شده است و این نشریه،  نشریه ای نبود، جزء اردبیل فردا به مدیر مسئولی جناب آقای فرهاد خائف، لذا این برگ جدید ایجاد شده در زندگی ام را ابتدا مرهون خداوند متعال و سپس اعتماد و ارشادات جناب اقای خائف می باشم. چرا که اعتماد ایشان چنان انگیزه ای در اینجانب ایجاد کرد که اگر یک روز مطلبی در ارتباط با مسایل روزمره استان و کشورم ننویسم شاید اغراق باشد که خواب به چشمانم نمی آید. هرچند این روزها به دلایلی، کلیه یادداشت ها و مطالبم را تنها در وبلاگ شخصی ام بنام بسوی فردا منتشر می کنم.

     در پایان مجدداً از جناب اقای خائف و دست اندرکاران نشریه مزبور تشکر می کنم و آرزو دارم این نشریه وزین با این همه مشکلات در عرصه مطبوعات در استان که بطور مرتب و با مطالب متنوع چاپ می گردد، روزی به صورت روزنامه چاپ گردد. انشاءا....

                                                                      

 






تاریخ : سه شنبه 94/4/9 | 12:4 صبح | نویسنده : اصغر مناف زاده | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • وب میوه ها
  • وب دختر تهرونی
  • وب دو دی ال
  • وب وب آنلاین