• وبلاگ : به سوي فردا
  • يادداشت : ضرورت توجه به گفتمان سازي اقتصاد مقاومتي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مسعود زمان زاده 
    با سلام
    منظور از فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص تشکيل ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي، فرماندهي جهادي است، مانند آنچه موقع جنگ تحميلي انجام مي شد و هر کسي (از بسيجي ساده تا فرماندهان ارشد) حق داشت به ايده پردازي بپردازد و بدون توجه به پست و مقام، بحث و تبادل نظر کند. مانند جلسات شهيد حسن باقري با فرماندهان کل ارتش و سپاه آن زمان.
    متاسفانه در اين برهه چنين ستادهايي تشکيل نمي شود و به نظر مي رسد نمي تواند تشکيل شود. (چون اکثر مديران بيشتر يا کلا به منافع خود مي انديشد)
    راه چاره اين است که ديوارهاي ضخيم رسميت و تمرکز در ستاد فرماندهي فرو بريزد؛
    اجبار از روي مديران براي تشکيل جلسات و برخي کاغذ بازي تشريفاتي برداشته شود و هر مديري از روي اختيار و حتي به قصد قربت قدم در اين راه بگذارد. ولي تصميمات ستاد به شدت مورد پيگيري براي تمام مديران لحاظ شود.
    مردم به هر نحوي در تصميم سازي ستاد شرکت داده شوند و نظرات اقشار مختلف بررسي گردد.
    يک گروه شناسايي و اطلاعات مانند زمان جنگ تشکيل شود و با شناسايي دقيق مواضع دشمن (رکود و بيکاري و ...) و راه هاي حمله دفاع و حمله به آن را به ستاد گزارش دهد.
    ...
    سلام
    موفق باشين
    دمتون گرم از اين سايت خوب و بروزتون
    پيش منم بياين
    سلام بر مدير خلاق اين وبلاگ ، براي افزايش بازديد وبلاگت فکري کردي؟ اگه ميخواي خيلي آسون و بي دغدغه آمارت بالا بره بيا خودت رو توي صفحه ما لينک کن ، قول بهت ميدم ظرف بازديد دو برابر ميشه ، يه بار امتحان کن