• وبلاگ : به سوي فردا
  • يادداشت : مزاياي رفاهي واضافه کاري،نبض زندگي کارکنان دولت
  • نظرات : 3 خصوصي ، 15 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + خودم 
    عالي بود حاجي 0123
    + علي ايراني 

    -آيا سهم اين «کاستن از اضافه کار کارمندان» از مجموع هدررفت‌هاي پيدا و پنهان بودجه‌ها، آنقدر هست که هزينه اي به اندازه بر هم زدن آرامش نسبي قشر مهمي‌از جامعه و پيامدهاي اخلاقي- اجتماعي آن در جامعه را توجيه کند؟-آيا شايسته تر آن نيست که سعي شود هدر رفت‌هاي منابع کشور و بودجه دولت از سرچشمه بسته شود و کسي چشم به اين «آب باريکه‌هاي اميد و حيات مردم» - که اين روزها توانشان در سيراب کردن کوير نيازهاي زندگي کمتر از پيش شده است - نداشته باشد.-

    + علي ايراني 
    اگر هم گريزي از کاستن مزاياي کارمندان نيست، آيا بهتر نيست که توجه انديشمندان نگران از هدر رفت منابع دولت، متوجه فيشهاي حقوقي چند ده ميليوني و پاداشهاي چند صد ميليوني برخي کارمندان! باشد، نه حقوقهايي که با احتساب همين «اضافه حقوق براي اضافه کار نکرده» حتي قبل از کسر ماليات نيز از چند صد هزار تومان تجاوز نمي‌کنند؟-آيا شايسته تر آن نيست که براي جبران کسري بودجه‌ها، به عنوان يکي از صدها راهکار، جلوي تنها چند ده درصد از فرارهاي رايج مالياتي در کشور گرفته شود تا يقين حاصل شود که تأثير اين اقدام، در جلوگيري از هدررفت منابع، بسيار بيشتر از قطع يکباره تمام حقوق کارمندان دولت خواهد بود؟
    + علي ايراني 

    آيا دولت «در راستاي مديريت منابع خود که با توجيه جلوگيري از هدر رفت منابع صورت گرفته است» نمي‌توانست به راهکاري جز کاهش مزاياي کارمندان خود بينديشد؟ و آيا با اين کاستن از حقوق و مزاياي کارمندان، مشکل ناهدفمندي منابع دولت و هدر رفت آنها برطرف خواهد شد؟

    + عليايراني 

    -آيا زيباتر آن نيست که در شرايط کنوني، به جاي ايجاد زحمت براي کارگران و کارمندان، به دستگيري از آنان و جلب رضايت قلبي و همدلي بيشترشان پرداخته شود و آنگاه از آنان انتظار رود که همچون هميشه تمام توانشان را به کار گيرند و در پرتو ايثار و مجاهدت و تلاش خود، چشم همه جهانيان را بار ديگر بر عبور سالم و عزتمندانه «مردم ايران زمين» از گردنه صعب ديگري خيره نمايند؟


    + حميدي 
    ايام عزت مستدام. تحليل جامعي بود؛
    -------------------------------------------------------

    اطره آقاي قاليباف از آيت الله العظمي فاضل لنكراني(قس سره)

    محمدباقر قاليباف، شهردار تهران در وبلاگ خود در مورد حضرت آيت الله فاضل لنكراني (قس سره) چنين مي نويسد:

    امروز دوشنبه است. بيست و هشتم خرداد. پيكر آيت‌الله‌العظمي فاضل لنكراني را در قم تشييع كردند. ياد حرف آيت‌الله مي‌افتم. آن وقت که رفته بودم خدمتشان. آن موقع در ناجا بودم. گفتند "من 50 سال است دارم اسلام مي‌خوانم. بگذار خلاصه‌اش را برايت بگويم. واجباتت را انجام بده. به‌جاي مستحبات تا مي‌تواني به کار مردم برس. کار مردم را راه بيانداز." بعد هم گفتند "اگر قيامت کسي ازت سوال کرد، بگو فاضل گفته بود."

    + خداشکر مرتضوي 
    با سلام
    اولا فارغ از اينکه ديگر کارمندان چقدر حقوق دريافت مي کنند انصافا دريافتي بعضي ادارات از جمله ادارات تعاون کار خيلي پايين مي باشد طوري که با اين وضعيت قيمتها بجز کارمنداني که شغل دوم دارند و يا همسرشان نيز شاغل است (و البته آنها هم اگر و شايد) گذران زندگي براي همه کارمندان واقعا سخت است.
    ثانيا يکي توضيح بده اداراتي که دريافتي هاي بسيار بالايي دارند آيا اداره متبوعشان مال خودشونه يا ارث پدريشان؟؟!! بعدشم اين نظام هماهنگ پرداخت حقوق که البته الان اسمش هم عوض شد دقيقا يعني چه؟؟؟؟!!!!!
    به نظر مي رسد مسئولين بايد تجديد نظر جدي در اين خصوص داشته باشند.
    + مهدي کلانتري 
    با سلام
    مزاياي رفاهي در کارکنان باعث ايجاد انگيزه شده ودر نتيجه کارايي بهتر وثمر بخشي خواهد داشت که متاسفانه در بعضي نهادها برنامه ريزي نشده است تعاوني مسکن وتعاوني مصرف نمونه هاي بارز اين مزايا ميباشد که بايد نهادينه شود.
    + هوشنگ 
    خيلي ممنون، اقلاً کسي هست گه سخن بيچارگان را به گوش مسؤلين برساند.
    + بهرام 
    اي کاش کسي به فکر اين اقشار فقير کارمند البته نه همه کارمندان بلکه کارکنان اداره تعاون کار بود. عالي و به جا هست متن شما.
    + ss 

    بسيار خوب و بجا بود جا دارد به افزايشات حقوق ثابت برخي دستگاههاي اجرايي نيز اشاره گردد كه همان بي عدالتي اجتماعي صراحتا با افزايشات حداقل دو برابري در دريافتي آنها نسبت به ساير كاركنان مشاهده ميگردد.
    + وقري مقدم 
    جانا سخن از حال دل ما گويي

    + زمان زاده 
    با تشکر که حرف دل کارمندان را نوشته ايد.
    با اين رويه کارمندان ناچارند بجاي پرداختن به کار خود به راه اندازي شغل دوم بيانديشند، و اگر از قبل شغل دومي داشته اند وقت خود را معطوف آن سازند.
    در کل با توجه به نتايج تحقيقات در خصوص اين موضوع، تعهد سازماني و رضايت شغلي و نهايتا بهره وري کاهش پيدا مي کند. (بهره وري که قبلا هم وضعيت بسيار نامناسبي داشته است)
    + سيد 
    خوب بود حاج مناف
    + يوسف زاده 
    باسلام ووقت بخير
    برادر همه نوشته هاتون عالي . تحريم ها براي اداره هايي مثل اداره من وشماست . بغير وزارت کار حقوق کدام وزارتخانه دراين حد صدقه سر مي باشد . تحريم ها براي من وشماهاست . دراعيادها ومناسبت ها مي بينيم که چه مبالغي مي دهند. وخلاصه اينکه ماها(ماکارکنان وزارت کار) صاحب ومسئول نداريم. خدا کمک کنه.